NASIL HAVACI OLDUM?

 Herkesin bir hikayesi vardır. Bir mesleği seçmede en büyük sebepleri onlar için  en önemli sebep olmuştur. Kimisi baba mesleği der ve o iş üzerine hayatını devam ettirir kimisi anne veya babasının hayali olanı gerçekleştirmek ister. Benim hikayem çocukluğumdan başlıyor. Gelin biraz bir göz atalım o zamanlara...

İlk öğretime başladığımızda öğretmenlerimiz sorar hep: "büyüyünce ne olmak istiyorsun?" kimisi doktor kimisi avukat kimisi hayvan doktoru der. ben astronot olmak istedim hep. Çocukken astronomiye, yıldızlara, gezegenlere çok meraklıydım. Merak etmeyin hala merakım devam ediyor. Sonraları pilot olmaya karar verdim. uçaklara merakım arttı. Nasıl uçuyor bunca devasa metal diyordum. Gökyüzünde ne zaman uçak sesi duysam görmek için kafamı diktim, güneşe alerjim var ve anında hapşuracağımı bildiğim halde, bunu ne zaman bir uçak veya helikopter sesi duysam yaptım ve hala yapıyorum. Lise yıllarımda TÜRK YILDIZLARI VE SOLOTÜRK ile daha da arttı merakım. B1 Lancer hayran olduğum bir mühendislik harikasıdır. Pilot olmak Türkiye'de zor. maddi durumu kötü olan bir aile için daha da zor ne yazık ki. Bende havacılık alanında okuyabileceğim, uçaklarla içli dışlı olabileceğim bir meslek seçmeliydim. Biraz araştırmadan sonra şirket bünyesinde pilot yetiştirildiğini öğrendim. Bunun içinde sayısal bölümlerden mezun olmak ve dil istiyordu. Tabii ki daha farklı şartları da var. Sonuçta benim için  en uygun meslek olan Uçak Gövde Motor Bakım bölümünü seçtim. Aldığım dersler mühendislik dersleri olduğu için uçaklar hakkında çok fazla bilgiye sahibim. Ama hala pilot olma hayalimden vazgeçmedim. Bu bölümü bitirdikten sonra pilot olmak için elimden geleni yapacağım. Peki senin hikayen nedir ?

Yorumlar

  1. Yeni blogun hayırlı olsun. Daha fazla hikaye okumak isteriz. Yazılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kardeşim. İnşallah ilk adımı attık gerisi gelecek
      .

      Sil

Yorum Gönder